Sunday 15 July 2012

Zyan - Tips Pemasaran Produk Clickbank dan Cara Dapatkan pelawat Yang tinggi melalui Google sahaja

Zyan - Tips Pemasaran Produk Clickbank dan Cara Dapatkan pelawat  Yang tinggi melalui Google sahaja. hebatkan zyan ni..dia hanya guna keyword jer..buat kajian sikit tak payah promosi sangat,dah dapat pelawat banyak melalui search di google. Hebat tahu dia, saya pun dah beli ebook beliau, anda bila lagi, berminat klik banner di bawah ini: jangan tunggu lagi...





di bawah ini email dari saudara azyan, memang bagus lepas beli ebook beliau,beliau selalau bagi respon yang baik dan update teknik-teknik baru dari beliau,thanks bro.


Bukan setakat 600... tapi 1000 pelawat sehari pun tak mustahil! 
Tips Pemasaran Produk Clickbank...
Image
Ketahui teknik saya promosi di Google!
Bagaimana saya hasilkan pelawat  mencecah hampir 1000 orang sehari  melalui Google promosikan satu laman web blog sahaja. Kuncinya adalah terletak pada keyword yang kita pilih..  

langkah pertama ialah memilih keyword yang mempunyai carian yang tinggi & sederhana tinggi untuk setiap bulan dan mengkaji keyword tersebut adakah sesuai untuk digunakan, kemudian... 
Tunggu! 2 Berita baik untuk anda! 

Image
1) Teknik Clickbank Muncul Dengan Versi Video!  

Sekiranya Shar ialah pembeli produk saya iaitu pakej teknik clickbank anda juga boleh menonon secara online. Sila semak email yang anda masukkan semasa di halaman download. Saya akan hantar email esok (17 julai 2012). Pastikan anda semak ye. Namun sekiranya anda mahukan dalam bentuk DVD pun saya boleh sediakan tapi ada caj tambahan. esok saya beritahu dalam email. Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya melalui email azian.usman@gmail.com
2) DISKAUN Terhad Bagi Yang Belum Beli! 

Tetapi jika Shar berminat dengan teknik clickbank tapi belum membuat pembelian. Saya tawarkan harga diskaun dengan masa yang sangat terhad + DVD  boleh rujuk di link yang berikut . Ini adalah tawaran yang tak pernah saya buat sebelum ini!  


Untuk email yang seterusnya saya akan berikan tips barang apa yang LARIS untuk dijual di facebook ramai mengadu pada saya tak tahu nak jual barang apa.. nantikan email dari saya ok :)

p/s: bagi mereka yang tak berminat untuk menerima sebarang email dari saya sila klik pada link unsubscribe di bawah. 

Ikhlas 
Zyan


apa tunggu lagi, dapatkan sekarang...

banner
Previous Post
Next Post

0 comments: