Wednesday 18 July 2012

(12 GAMBAR)Nur Aisyah Humaira Yang Semakin Manis Bertudung


sumber: http://beautifulnara.com

Zaman sekarang fenomena wanita bertudung sudah semakin meningkat, alhamdulillah, wanita melayu dah makin sedar akan kepentingan bertudung di dalam islam, lagi best budak-budak kecil pun sudah pandai bertudung seperti adik Aisyah Humaira ini, ini semua dorongan dan didikan ibubapa. Ini sangat penting untuk membentuk keluarga bahagia dan mengurangkan dosa si suami,hehehe...

Nampaknya Nur Aisyah Humaira makin hari makin selesa dengan pemakaian bertudung. Semoga diteruskan sehingga besar nanti. Mana tahu bila besar nanti boleh cipta jenama tudung sendiri. Confirm ramai yang akan beli punyalah.

aisyah
Comel kan? Bila tengok gambar si cilik nie, Abang Nara rasa tak sabar pulak nak ada anak perempuan. Mesti lagi best dan lagi seronok sebab kebanyakan barangan dan perhiasan kat kedai adalah untuk anak perempuan. Nampaknya Abang Nara kena berusaha keras lagilah nie. Hehehe.

aisyah

10 lagi gambar Nur Aisyah Humairah dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kalau anda ingin menghubungi Aisyah, sila lawati Facebook Nur Aisyah Humairah.


aisyah
aisyah
aisyah
aisyah
aisyah
aisyah
aisyah
aisyah
aisyah
aisyah
banner
Previous Post
Next Post

0 comments: