Sunday 29 July 2012

Pulau Langkawi Memang Best

Salam semua,hari ini papa nak kongsikan pengalaman pertama papa dan mama bersama bercuti di pulau langkawi,tidak dinafikan lagi,pulau langkawi memang indah, sesiapa yang datang tidak akan meras rugi dan kecewa datang ke pulau langkawi, langkawi merupakan pulau yang indah dan penduduknya yang mesra.

Ketika papa dan mama disana banyak juga tempat kita orang lawat seperti cable car, pulau dayang buting,pulau helang, underwaterworld, pantai chemang dan sebagainya..



Ni mama dekat atas sekali bukit apa entah,lupa hehehe dekat cable car

papa macam biasalah pose sikit-sikit sudah
Ni anak member mama..
 Masa ni papa dan mama tengah seronok tapi takut dekat jambatan antara bukit ke bukit,papa tak tau panggil bukit ke gunung sebab tinggi sangat,gayat beb!!!

sekali sekala ambil gambar romantik sikit

Masa ni on the way pergi pulau dayang buting

Cerita sendikit tentang pulau dayang buting,cerita dogengnya barang sesiapa iaitu wanita yang tidak dapat mengadung atau sudah kahwin lama tak dapat anak lagi,mandi dekat tasik dayang buting akan mudah dan senang mengadung. Istimewa pulau ini ialah tasik di tengah-tengah pulaunya air biasa,bukan air masin. Cubalah datang ke sini.

Model papan tanda,hehehe
nak cuba jugalah

Ini dia tasik dayang buting dekat tengah-tengah pulau dayang buting,air tawar bukan air masin tahu. Seronok tapi dalam amat sangat..
On the way ke pulau helang dan seterusnya
Ambil gambar dengan mama di jeti helang

Dan sampai dekat LCCT dah..

Seronok rasanya bila bercuti seperti ini,tenang dari masalah kerja. Apa kata anda?? Cubalah bawa family datang langkawi,best giler.. beli barang takdalah mahal sangat,bebas cukai. Cukuplah gambar-gambar ini papa kongsikan,bye...





banner
Previous Post
Next Post

0 comments: