Monday 4 June 2012

Nazmi Faiz sah milik SC Beira Mar




Haaa.. siapa tak kenal Nazmi Faiz Mansor, ala budak main bola untuk harimau malaya..
Beruntung mak ayah dia, ye la nazmi sekarang dah sah sign kontrak dengan SC Beira Mar, wahhh kelab terhebat di portugal tu.. Gaji pun besar, cerah masa depan nazmi,tahniah nazmi, majukan sukan untuk negara ya...

ini petikan dari blog http://www.nazmifaiz.com/ tengok 

(tengok nazmi pun ada blog,tapi papa tak pasti blog nazmi sendiri atau orang lain punya...)

Nazmi Faiz sah akan bermain di Eropah dengan kelab divisyen 1 Portugal, SC Beira Mar selepas Nazmi Faiz menandatangani kontrak selama 3 musim bersama kelab itu.
Menurut laman rasmi kelab tersebut, Nazmi Faiz sudah lakukan yang terbaik untuk mendapatkan kontrak sehingga Jun 2015 itu. Nazmi seterusnya akan menjadi pemain rasmi kelab tersebut pada bulan Ogos ini apabila usianya mencecah 18 tahun.
“Sukar untuk menggambarkan perasaan saya ketika ini. Bermain di Eropah telah lama menjadi impian saya. Trial bersama Beira Mar adalah peluang terbaik saya dan saya telahpun berjaya laksanakannya. Saya sangat gembira serta teruja dan tidak sabar untuk memulakan perjalanan baru ini”  Ujar beliau.


Jom layan...
banner
Previous Post
Next Post

2 comments:

  1. Assalamualaikum (^_^) datang follow blog ni. Follower yang ke- 60 .

    Nanti jikalau ade kelapangan , awak tinggalkan jejak link blog awak di sini ya Exchange link

    nanti saya dapat Blogwalking awak selalu (^_^)

    Hope dapat jadi rakan yang sejati dalam blogger ni ya , kita gunakan peluang ini sebaiknya untuk mengeratkan lagi hubungan antara 2 blogger (^^_)
    Salam perkenalan ; ) sekali lagi dari Fariz Reza .

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh ajer bro..thanks ye..same2 kite majukan blog kite sambil cari pendaptan sampingan

      Delete