Monday 25 June 2012

Cari duit sampingan

Hi semua..petang ni papa nak cerita tentang cari duit sampingan, papa tahu anda semua tidak cukup makan gaji sajakan.. malahan bosan dengan kerja yang ada sekarang. Duit sampingan boleh di cari dengan pelbagai cara dan kaedah tertentu,anda yang buat secara akktif dan pasif, ada juga yang tidak buat apa-apa dapat duit, seperti Asb lah kan.. labur jer hujung tahun dapat komisen,heheheh. Papa sendiri pun cari duit sampingan juga.

Duit sampingan boleh di buat secara online dan bukan online, secara online anda boleh jual barang menggunakan internet, facebook atau laman sosial,blog dan sebagainya. Jual barang secara online seperti jual kasut, buku, pakaian, service, dan sebagainya. Papa suka buat duit sampingan secara online,senang dan tidak payah bersua muka,malulah,heheh antara papa buat seperti clickbank , adsense dan nuffnang.

Kalau jual secara pasif ok juga seperti jual dekat pasar malam, dekat kawan-kawan dan sebagainya.. Duit sampingan ini banyak cara dan kaedah untuk menambahkan pendapatan sampingan kita, yang penting usaha, jangan putus asa dan terus gigih. Nanti ada rezekinya..

Anda berminat buat duit dengan clickbank?? Join percuma,anda hanya perlu promosikan produknya,pastu dapat komisen. klik link di bawah ini.


http://www.teknikclickbank.com/hop.php?ref=sharila
banner
Previous Post
Next Post

0 comments: