Wednesday 15 February 2012

Berangan Sekejap

salam, petang ni,saya nak cerita sikit,ni cerita angan-angan kosong jer...



niat dihati adalah,tapi tak mencuba, adalah pada satu hari, saya di bawa untuk jalan-jalan,tiba-tiba saya dibawa ke studio Potografik, ermmm lebih kurang interview jadi model dan pelakonlah, first saya amat-amat kaku,pastu di ajar.. syarikat ni hanya jadi orang tengah jer,die akan buat portfolio kat kita dan hantar ke syarikat-syarikat berkenaan je la..

Dalam sebulan,saya dapat sms interview untuk iklan metro,alaaa pernah naik bas rapidkl tak?kan ada tv dalam tu,iklan macam tu lah dan iklan dekat-dekat bas. saya pi je lah..di bawa oleh seseorang, masa interview amat takut rasenya.. lagi-lagi tengok short list ada dalam 12-13 orang jer tapi yang sedihnya dalam dekat 10 orang semua dah jadi model dan pernah join iklan,yela iklan Milo, Hotlink, dan sebagainya.. dah agak dah,memang saya tak dapat. tak pa baru first time kan...

Pastu saya dapat lagi interview bulan puasa tahun lepas untuk drama kalau tak silap saya Hari Raya amily, tak ingat sudah, dapat tapi masa tak mengizinkan, itulah pengalaman saya,selepas itu saya tak mencuba apa-apa pun.. sekian terima kasih.
banner
Previous Post
Next Post

0 comments: