Monday, 6 February 2012

Bagaimana cara tambah pendapatan sampingan??

Bagaimana cara tambah pendapatan sampingan??

semua orang fikir bagaimana mahu tambahkan duit poketkan??gaji yang dapat berbulan-bulan pun belum cukup lagi,pening dan gusarkan, lagi-lagi yang dah kahwin dan mempunyai anak, nak bayar tu, nak bayar ni...susahnya hati,macam saya sekarang, bermacam-macam saya cuba, dan saya pernah di tipu sampai hampir 20k, malu dan menrugikan betul, saya pun boleh tertipu... disebabkan mahu cepat kaya dan senang saya pun terjerat. sampai sekarang hidup saya tak tenang, isteri pun saya tak dapat nak beliu apa-apa,memalukan betul.

saya fikir mana ada bisnes yang cepat dapat pulangan, setiap bisnes mesti adapasang surutnya. saya cuba mengkaji dalam internet,hanya ada 2 sahaja yang boleh dan betul-betul dipercayai iaitu clickbank dan google adsense yang boleh dipercayai sebabnya saya pun buat dua-dua bisnes ini. kenapa saya cakap boleh dipercayai?? google sapa tak kenal google,semua orang tahu tentang google,jadi adsense ini adalah bisnes diorang,nak tahu lebih lanjut tunggu post akan datang ataupuncari dekat google. sama juga dengan clickbank. kalau mahu berjaya dalam dua bisnes ini ada perlu berusaha,jangan putus asa, pulangannya amat-amat lumayan dalam usd, tapi ingat duit tidak datang bergolek, usaha amat-amat penting, jadi berusahalah...semoga berjaya.

0 comments:

Post a Comment