Monday 6 August 2012

Gambar Majlis Perkhawinan

Hari ini, saya nak kongsikan gambar-gambar di majlis perkhawinan saya,sebelah lelaki...
Nak cerita sendikit tentang perkhawinan, ini pengalaman saya dan pendapat saya. Berkhawin adalah seronok dan nikmat yang tuhan bagi tidak terhingga, di alam perkhawinan kita perlu bersedia dari segi mental fizikal,batin dan zahir.

Jika anda inginkan majlis khawin diberkati dan untuk kurangkan buget,saya ada idea.

1. Majlis simple-simple sahaja.
2. Kurangkan buat kad jemputan,sekarang banyak laman sosial,gunakan sebaik mungkin.
3. Jamuan makan bergotong royong,masak sendiri,tidak payah pakai catering.
4. Free Gift jangan besar sangat dan terlalu mahal.
5. Kurangkan barang hantaran yang berharga mahal dan berjenama.

Pendapat dan lebihan yang anda dapat;

1. Dapat mengeratkan silaturahim
2. Dapat menjimatkan kos perbelanjaan.
3. Hati senang.
4. Seronok sangat.

Cuba anda fikir,duit atau wang kita banyak untuk digunakan semasa majlis perkhawinan atau kehidupan selepas khawin??? Bagi saya selepas khawin. * Renung-renungkan


Ok, jom kita tengok gambar majlis perkhawinan saya









Ni dia,simple kan,tiada pelamin,kenduri bergotong royong,seronok dan menjimatkan..amin.








banner
Previous Post
Next Post

0 comments: