Sunday 5 August 2012

Berita Baik Kepada Rakan Promosi Pakej Teknik Clickbank










Salam semua, anda pernah dengar teknik clickbank?? program affiliate percuma yang menjana income dalam USD dolar... Join hanya percuma,dan anda perlu promosikan produk yang disediakan dalam clickbank. Siapa tak nak dapat income macam zyan, ni salah satu contoh income beliau dapat

1

lagi

cek6

lagi

2012

cukuplah bukti yang zyan bagikan... apa tunggu lagi dapatkan sekarang ebook clikbank


Bagi yang sudah tahu pasal clickbank, inilah peluangnya, bagi yang tidak tahu, zyan anda tawarkan harga berpatutan ebook tentang menjana income di clickbank.

* Tawaran menarik, promosi raya, jom join affiliate clickbank dari zyan.

Tawaran in betul-betul dan saya forwardkan email zyan pakar ebook clickbank yang saya dapat.

Salam sejahtera & salam Ramadhan Shar ,
Apa khabar? Saya harap anda sihat selalu disamping keluarga yang tersayang. Saya ada berita buat anda.
Sebagai pembeli produk saya , anda layak untuk menyertai program affiliate pakej teknik clickbank yang kini mencecah sehingga RM50 setiap jualan .


Berikut merupakan senarai penuh komisen:
Pakej Jimat : Komisen RM35
Pakej Upgrade : Komisen RM40
Pakej lengkap : Komisen RM50

Terus terang saya katakan, ramai yang berminat untuk mendapatkan pakej lengkap.

Saya juga sudah melakukan update di bahagian surat jualan produk. Dan conversion jualan adalah sangat tinggi. Agen yang baru kenal apa itu affiliate pun dah boleh jana komisen dari produk saya ni.

Tambahan module video juga antara faktor penyebab lebih ramai yang berminat nak beli. Serta screenshot income terkini dan testimonial dari pembeli saya.


BERITA BAIK:
Saya juga turut menyediakan hadiah buat anda yang menghasilkan jumlah jualan tertentu sepanjang bulan Ogos Ini.

Berikut merupakan hadiah yang saya sediakan:
1) Dapatkan minimum RM500 jumlah komisen anda saya akan bagi extra RM150!
2) Dapatkan komisen melebihi RM1000 saya akan bagi anda extra RM300!
3) Dapatkan Komisen melebihi RM3000 saya akan berikan anda extra RM500!
4) Dapatkan Komisen melebihi RM4000 saya akan berikan hadiah berupa samsung galaxy s3!

CARA PROMOSI:


1) Gunakan tinyurl.com untuk sembunyikan link affiliate anda. Lalu promosikannya di facebook status anda.
2) Promosikan di wangcyber.com sama ada melalui ruangan signature atau pengiklanan
3) Anda ada mailing list? Beritahu mereka mengenai produk saya.
4) Anda ada blog? Tuliskan review + bonus di blog anda dan promosikan di facebook anda, facebook group , forum dan sebagainya. (Antara yang paling berkesan tapi jangan buat spam)
5) Hubungi rakan anda sendiri dan berikan link affiliate anda pada mereka.
6) Offer bonus kepada pelawat yang membeli melalui link affiliate anda.
7) Gunakan teknik pemasaran OFFLINE seperti flyer. Untuk memaparkan iklan di flyer anda digalakkan membeli domain khas seperti domain .com  atau .info untuk yang lebih murah kemudian set halakan ke link affiliate anda.


Daftar sekarang dan menjana income anda

DAFTAR = http://teknikclickbank.com/



p.s: Jana minimum 10 jualan anda sudah layak dapat extra RM150. Jom promosi!
p.s.s : Sebenarnya tak ramai pun yang promosikan produk saya ni.  Jadi peluang anda memperoleh komisen adalah sangat tinggi :)

Yang ikhlas
Zyan
Internetmudah.com
Facebook.com/zyanfb


* Apa Tunggu lagi klik link ini  http://teknikclickbank.com/

banner
Previous Post
Next Post

0 comments: