Tuesday 30 October 2012

Hangat sangat Dengan Cerita Seks (datin, cikgu dan sebagainya)

      Salam semua, saya tak tau nak cerita tentang apa, tetapi ada serba sendikit benda saya ingin kongsikan dengan anda semua, bila saya boring-boring cari keyword yang nice punya, saja jer test keyword seks,jangan anda fikir bukan-bukan pula ini hanya perkongsian semata-mata, tengok-tengok dekat carian malaysia amat banyak, seperti keyword cerita seks dengan datin, kisah seks dengan cikgu, seks dengan adik ipar dan sebagainya.

Nak diceritakan, keyword seks di malaysia amat dicari-cari dan di antar yang popular. Ada yang carian seks dengan isteri tu oklah sebab nak cari ilmu ke,cari teknik yang bagus bila bersama ke, tetapi yang cari untuk bahan bacaan untuk naikkan ghairah nafsu atau gambar bagi masyarakat islam amat-amat tidak elok, dan dilarang di dalam islam. Cerita seks boleh membuatkan otak seseorang itu menjadi biru,maksudnya otak dah beku.. Asyik berangan tentang seks dan sebagainya, antara kes-kes rogol atau raba menraba adalah disebabkan tentang carian keyword seks ini.

Cukuplah sekadar kongsian, bagi yang beragama islam saya memesan kepada diri saya dan diri anda,jauhilah bahan bacaan seks atau gambar seks yang tidak berfaedah ini, jika tidak tahan sangat kahwin cepat-cepat bagi yang muda,yang sudah kahwin lepaskan nafsu dekat isteri,kan sudah halal.. kuatkan iman anda semua.

Jika saya salah tolong maafkan dan perbetulkan ya... Salam.
banner
Previous Post
Next Post

0 comments: