Tuesday 16 October 2012

(Dinner) Konvokesyen UPNM kali ke-3 di Hotel Royale Chulan

Salam semua, lama saya tak post blog tentang saya sendiri... Ahad yang lepas 14/10/2012 saya bertugas di bahagian technical untuk persiapan majlis makan malam konvokesyen UPNM kali ke-3 di hotel Royale Chulan. Disini saya ingin kongsikan beberapa gambar detik-detik saya di sana.

Hotel Royale Chulan ni memang cantik berkelas 5 bintang... Cantik tempatnya, selesa dan betul-betul ditengah kota, berhampiran dengan klcc.

Malas nak cakap banyak, jom kita tengok gambar saya di sana, saya ni bukanlah hensem sangat pun,hehehe sekadar kongsian dengan anda semua..tak suka tak apa, kalau suka tinggal komen ya...
























sumber gambar: https://www.facebook.com/Dewakacak?ref=ts&fref=ts  dari Kamal Hafizin. * sebarang pertanyaan atau perlukan fotographer boleh ke facebook beliau.

Ok tak semua, janji ok ya... apa-apa pun janji anda hepy ya... bye..







banner
Previous Post
Next Post

0 comments: