Tuesday 23 October 2012

Astro Pegang Rekod Dunia Untuk World’s Longest Online Banner

Tahniah astro!!!! Atro terbaiklah.. dapat pegang rekod dunia untuk world's longest online banner.. cayalah astro, pihak memang pandai dalam hal ini.

petikan di bawah dari http://beautifulnara.com


Mak aih panjang gila. Ayat itu yang terkeluar daripada mulut seksi Abang Nara ketika melihat banner online di laman web Astro. Rupa-rupanya dengan banner online ini, Astro kini memegang rekod dunia untuk kategori World’s Longest Online Banner. Awesome kan?



astro world longest online banner

Banner ini dibuat bersempena dengan kempen Astro On-The-Go’s “Where do YOU want Astro On-The-Go contest”. Kiranya gambar-gambar yang digunakan di dalam banner ini adalah gambar yang telah diupload oleh pengguna Astro On The Go sendiri. Senang cerita, ianya adalah satu usaha unik daripada rakyat Malaysia sendiri.

astro world longest online banner

Panjang banner ini adalah seperti 8 ekor gajah Asia. Pergh ~~ Memang panjang gila punya. Tahniah diucapkan kepada Astro atas kejayaan ini. Semoga usaha sebegini akan diteruskan lagi di masa hadapan. Kalau anda ingin melihat banner ini, sila layari www.astro.com.my sehingga 31 Oktober 2012 ini.
banner
Previous Post
Next Post

0 comments: