Tuesday 9 April 2013

ORIGINEX NETWORKS, Dell Sonicwall dan Hp Enterprise Security at Pullman Hotel

ORIGINEX NETWORKS, Dell Sonicwall dan Hp Enterprise Security at Pullman Hotel


Tiba pagi selasa, saya terlibat dengan teknologi update di hotel Pullman, Putrajaya anjuran Originex Network dengan kerjesama Hp interprise Security dan Dell Sonicwall. Apa yang saya dapat dekat teknologi update ni masih saya tertanya-tanya pada diri sendiri, saya ni tak pandai sangat berbahasa inggeris. Yang penting banyak jugalah benda-benda dan server-server baru di perkenalkan salah satunya trustwave product.

Pullman hotel memang terbaik, dari segi layanan, apatah lagi dari segi makanan, sedap dan lazat, saya ingin kongsikan pictures di persekitaran yang sempat saya ambil sekejap tadi.








bila dalam dewan,alamat mengatuk giler sempat jugalah main-main game dalam henset dan saja-saja ambik gambar, ni lah jadinya.


itu sahaja.
banner
Previous Post
Next Post

0 comments: