Tuesday 15 May 2012

Papa Berjaya Dan DI Luluskan Adsense



Alhamdulillah.. syukur ke hadrat Illahi, hari ini, petang ini dan ketika ini, papa berjaya daftar google adsense, bertapa susahnya mahu daftar dan diluluskan oleh google. Beberpa bulan papa kaji akhirnya berjaya.

Papa guna platform ke dua untuk daftar adsense, bukan dari blog, kalau guna blogger makan masa, dan blog betul-betul cantik dan menarik,artikal baru atau artikal sendiri yang karang memang mudah dapat diluluskan oleh google,dan syarat terbaru blog itu mesti sudah lebih sebulan ke atas, tapai papa cuba masih tidak dapat lagi.

Pastu papa search di internet tentang cara daftar google adsense 2012, akhir papa jumpa dan tahu caranya, tetapi cara ini akan rugi sedikit bagi kita kerana cara ini menggunakan orang tengah,jadi pendapatan adsense kita dapat dibahagi 50/50 atau lebih kurang. Kelebihan pula senang lulus berbading cara pertama tadi.

Akhirnya adsense papa diluluskan, memang seronok gila, kalau mahu tengok antara iklan adsense papa klik disini http://produksakan.blogspot.com/ dan http://alltutorialview.blogspot.com/


Selamat mencuba...
banner
Previous Post
Next Post

0 comments: