Friday 4 May 2012

Google Adsense Boleh Buat duit



Salam sejahtera, hari ini saya mahu cerita pasal google adsense, apa itu google adsense?
google adsense adalah pengiklanan dari google. Kalau anda tidak tahu atau faham pasal google adsense anda boleh search di google,nanti ada jawapannya, sebab saya tidak beberapa tahu sangat pasal google adsense ini.


Bercerita pasal google adsense ini saya banyak alami dugaannya, dulu semasa saya hampir-hampir amatur tentang adsense ini, saya ada banyak akaun, maklumlah program percuma, kita daftar guna id yahoo, pastu yang wajid ada adalah blog, blog percuma pun tidak apa, seperti blogger.com ataupun workpress. Cerita senang dia, google tumpang blog kita untuk tayangkan iklan dari vander-vander google. pelbagai jenis iklan ada, sesiapa yang klik kita akan dapat income, berapa nilai income yang di klik itu saya tidak tahu,hanya pihak google sahaja tahu. Senang cerita iklan dia lebih kurang macam nuffnang. Sambung cerita tadi, bila sudah seronok dan tidak faham polisi dari google, semua akaun saya di band, memang sedih sangat-sangat.


Sekarang ini, saya tengah cari macam mana cara buka akaun adsense, google sekarang sudah update polisi dan makin ketat peraturannya.


Jika ada teman yang mahir dalam adsense mintak tolong ajar ya..thanks.
banner
Previous Post
Next Post

0 comments: