Friday 7 June 2013

Kisah Datin Ghairah Bernama ????



Salam, disini saya nak cerita sedikit cerita Datin ghairah, bila search jer dekat google memang keyword dia mengacam betul. Kisah Datin Ghairah ni banyak kita dengar ada bernama datin.... da bernama datin???? da bernama datin N dan bernama datin S. Datin-datin ghairah ni sebenar bermasalah tau, meraka ini selalu kekurangan sesuatu daripada Dato, maklumlah kebanyakkannya datin Umur 40an ke atas, datin muda pasti ok sebab dato sayang masih bergetah, betul tak??

Ramai lelaki muda jadi anak ikan kepada datin ni, yang penting bagi lelaki ini duit masyok..Malah ada yang dapat kereta, kondominium lagi, macam-macamlah... memang senanglah kerja, teman datin makan, shopping yang paling best teman datin bermanja ada juga sampai ke dapur..eh silap ke bilik, apa lagi projeklah. Ermmm nampaknya datin-datin ini amat dan teramat kesunyian, kesian mereka, dek kerana sesuatu yang diimpikan tak dapat beginilah jadinya bagi datin yang kekurangan ilmu agama.






Ada juga datin-datin ini lawa dan canti, malah masih bergetah lagi. Saya tengok pun terliur, ye la orang kaya pasti badan jaga. Itu nampak cantik gebu jer. Apa lagi yang datin mahu ya?? Dato kesian datin sampai cari tempat untuk lepaskan kesunyian dekat lelaki lain, jadi hati-hatilah. Kepada anak ikan pun hati-hati jangan sampai jadi kes bunuh membunuh pula. Jika sunyi bawa bincang dan tiada penyelesaian bawa cerai. Kalau boleh jangan bercerai, tak elok di dalam islam, orang nak tambah isteri kita nak kurangkan pula.

apa-apa pun ini hanya sekadar cerita ya,

Salam.
banner
Previous Post
Next Post

0 comments: