Friday 22 March 2013

Madammondoq Vs RedMummy

Mai kita tengok blog madammondoq vs Redmummy blog siapa lagi cantik.. blognya yang cantik atau orangnya? jangan ingat kereka masih bujang, sebenarnya mereka sudah berkahwin malah sudah ada anak. Kedua gadis ini amat istemewa kerana dengan berblog sahaja mereka mendapat hasil, hasil apa? pastilah duitkan, sebenarnag madammondoq dan redmummy berblog untuk dapatkan duit lebih, mereka hanya sekadar suka-suka sahaja. Page ranking di google pun tinggi, page rank google yang terbaru madommondoq page rank 2 pastu redmummy page rank 3, tinggi tu, sebab blog diorang cantik dan ramai pelawat. Ahhh macam mana nak dapat macam mereka?? tanya mereka sendiri,saya pun  tak tau, nak lagi best tanya packi goolge kita.Apa kata kita lawak blog mereka anda akan nilai sendiri bertapa cantiknya blog mereka malah tuan punya blog sendiri

Jom kita lihat madammondoq vs redmummy.

  vs RedMummy

Maaf madammondoq dan redmummy kerana ceritakan tentang anda di blog saya, tetapi saya amat kagum dengan korang berdua... saya berharap blog saya seperti anda berdua. Terima Kasih.
banner
Previous Post
Next Post

0 comments: