Monday 24 September 2012

Cara Pantas Buka Akaun Adsense

Anda tahu apa itu andse??


Dengan Adsense anda dapat menjana pendapatan anda sendiri, yang pasti hasilnya dalam USD, menarikkan... Bagaimana mahu dapatkan akaun adense?? ada yang cakap susah ada yang cakap senang, bagi saya dua-dua pun betul, tetapi ada cara senang untuk dapatkan akaun adsense dengan menggunakan pihak ketiga seperti http://www.docstoc.com . Bila dah approve, anda boleh mula menjana income dan promosikan segala iklan yang diberi oleh pihak google, cara promosi anda boleh search dekat pak cik google. Selain itu,untuk memudahkan promosi anda, anda perlu ada blog lagi senang. Anda tahu tak dengan hanya klik pada iklan kita sudah dapat income, income yang diberi pihak google tidak akan bagitahu.

Kali ini saya akan cerita bagaiman nak daftar dan di approve guna pihak ketiga.


Caranya :
1. Klik Register
2.Penuhkan semua maklumat ( Patikan email yg digunakan belum pernah memohon akaun sebelum ni juga bukan email yang pernah kena ban dengan google )
3.selepas submit borang .. buka email dan log in masuk ke docstocs ..
4. Penuhkan semua profile peribadi dalam tu .. atau sekurang-kurangnya 80% dari profile anda ..
5. Upload la apa-apa document sehari dalam 2 document … upload la cerita kanak2 ke aper tak kisah ..
6.Hari – ke 2 baru cari DocCash Settings untuk mohon akaun Google adsense …sebelum tu jangan lupa upload lagi 2 document … ( konon nak tunjukkan anda aktif sebagai tukang upload )
7.Hari ke 3 … Tahniah ! Akaun Google Adsense anda dah lulus dah…

 Sebelum itu, anda perlu aktif dengan docstoc ini...

Selamat Mencuba

sekian…


banner
Previous Post
Next Post

0 comments: