Sunday 12 February 2012

Cerita Kita bersAma


salam satu malaysia...cehhwahhhh... macam pemberitakan.. pagi tadi saya keluar joging, lama tak jogingkan.. maklumlah kerja je..hehehe kali ni saya ada masa saya pergi joging dekat taman layang-layang,mesti semua tahukan... lama tak joging sakit rasa kaki..mula-mula jalan kaki dulu satu pusingan,tengok orang lain duk berjoging jeleslah plak kan...
pastu saya nak tunjuklah saya leh joging,nahhhh ambik koo!!! baru sampai 100meter dah penat wehhh!!!
wat malu jer kan... tapi aku ada beberapa benda yang tertarik kat sana, pasangan bercinta tak payah cakap,memang ramai, alasan berjoging tapi saya tengok jalan kaki jer...baik p shoppingkan..hehehe
benda menarik saya tengok ialah ada warga tua,berpegang tangan sambil jalan sambil berjoging...wahhhh bagusnya.. romantik gitu!!!
selain itu, saya ada tengok warga tua dan muda cina buat tai chi...senaman pagi...sambil mengadap matahari... yang paling saya puji,ada sorang kakak ni,dah mengadung,kalau xsalah dah 6-7bulan,boleh plak berjoging.. wat malu saya jer..edahlah lelaki,joging xsampai 100meter dah penat...

akhirnya saya dapat juga abiskan masa berjoging, hilangkan penat dalam kereta jap,pastu balikm rumah sambung tidur..heheheh

kesimpulannya... wahhh ada kesimpulan ye..

pertama: janganlah kita tak senaman langsung,luangkan masa 3minit dalam 3kalim seminggu pun xpe,janji berpeluh. baru susah dapat penyakit,stamina pun ada

kedua: berjoging bawa keluarga sekali memang bagus,riadah katakan,boleh mengeratkan lagi silaturahim...

ketiga: kalau nak berjoging ajaklah saya,hehehe
banner
Previous Post
Next Post

0 comments: